Day One

Skola. Det gick väl bra Inga ettor för dom är lediga på onsdagar. Tur dom har..
I alla fall blev det ett tufft träningspass med nya tränaren Roger, som också är min mattelärare.
Sen fick vi lite papper och annat, lite övrig information. En bra sak är att vi kommer jobba otroligt mycket i skolan, har fyra pass historia i veckan och samma sak med svenska så jag kommer inte ha särskilt mycket läxor. Känns skönt.

Längtar tills i morgon, inte för att skolan drar igång på riktigt utan att jag ska träffa pälskis! Vi kommer ju inte alls ha mycket tid tillsammans nu när skolan börjar för oss båda.  Ledsamt.
Jag älskar dig min pälsk <3


Nu ska jag göra lite mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0