:)

Först vill jag bara säga Grattis till min blogg som idag fyller 1 helt år :D Grattis bloggen!!!

Sen vill jag säga att jag är trött och jag funderar på hur jag ska bryta benet någorlunda ickesmärtsamt sätt.
Vi har nämligen hajk om två veckor, det betyder vandra och paddla i tre dagar. Jag gillar det inte. Jag underade först på att bryta armen, men det ger inte så stor effekt som jag önskat. Så benet blir nog bäst. Eller svinifluensan eller vattenkoppor ( jag är nog den ända i min ålder som inte haft det än). Hör gärna av er om ni kan ge mig någon av dessa sjukdomar elle bryta mitt ben. Tack på förhand.

Skolan var tråkig idag, gick hem en lektion tidigare för vi har eget arbete. Jag åkte upp till farmor och farfar och hälsade på :) Det blev massa mackor, bullar och saft. Mums.

Sen övningskörde jag lite och fick faktskt till en lyckad start och när jag bromsade gick det superbra varje gång. Jag är nöjd :D

Nu är det My name is Earl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0