Freedom is over.

Shit! I morgon börjar jag tvåan och det suger. Nja, att ta studenten om två år känns väldigt lockande men jag vill inte gå i skolan. Det blir kanske bättre sen..

I dag har jag myst med min pälskis. Vi såg Eurotrip och var ute och gick lite och bara mös. Jag kommer att sakna min pälskis supermycket. Visst kommer vi träffas, men inte så ofta som vi nu har gjort. :( Vi ommer inte kunna soa tillsammans lika mycket som innan :(

Anyway, ska snart sova. Måste ju lägga mig i tid. Bussen till skolan går tjugo i tio, så jag måste upp i alla fall halv nio. Suck..



Btw, till Bästis på Kreta, Kom hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer hem snart och det ska bli sa sjukt skont. Borjar trottna pa detta nu. VILL BARA HEM!!! :d:d

2009-08-22 @ 14:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0