Jag ska sluta berätta saker

i bloggen. Typ om min chokladvinst. Bästis skäller på mig och jag kommer aldrig mer våga äta choklad..

Anyway, pälskis sover så jag bloggar lite. Men fyfan vilka drömar jag har haft i natt. Jag skojar inte, helt sjuka. Och jag avskyr at drömma en mardröm, vakna, somna om ch drömma drömmen igen. Det gjorde jag i natt. Dock var jag inte lika rädd andra gången eftersom jag visste vad som skulle hända. Jag drömde att jag (och tusen andra) gick ett spöktåg (fast jag visste inte i första drömmen att det var ett spöktåg) Jag var sjukt rädd :(

Snat väcker jag nog älskling med frukost framdukat och sen kanske vi åker ner på stranden. Det är ju ett väldigt fint väder. :)

Kommentarer
Postat av: Gabbe

hah. Men bästis, jag vill ju bara ditt bästa. Jag vet hur det är att vara laktosintolerant och jag vet hur det känna efter att ha ätit något man inte tål. Jag vill inte hade du ska behöva känna dom smärtorna! ;) hihihii xD puss

2009-08-06 @ 21:21:31
URL: http://gabriellecigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0