Just don´t get it.

Jag har aldrig förstått grejen med att gå ut i kläder som är genomskinliga.
Såhär, jag var inne på Blondinbellas blogg och såg att hon hade gått ut på krogen med en tröja som var i svart spets, alltså såg man bh:n rätt bra igenom. Tycken man att det är snyggt?
Jag vet ju att vissa i alla fall har ett linne under om man har en långarmad genomskinlig tröja.
I just don´t get it.

Var på teater idag med mamma och johanna. Det var en allmän repetion på Lillan. Det var bra och jag längtar tills den börjar visas på teatern. Sen gick vi i stan och fikade och handlade lite skoljsaker till mig :) Snart ska vi äta tacos!

I morgon blir det fotboll. HIF möter Gais. Jag och pälsis ska dit! <3


Och idag/natt kommer Bästis hem :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0