Lonley, i am so lonley

Hejsan.
Ja, som rubriken lyder är jag ensam. Har precis kommit hem från Bästis som skulle på sin fotbollsträning.
Vi har solat idag. Min rygg är röd. Men vi lämnade stranden ganska fort eftersom nykelpigor har bestämt sig för att invadera Helsingborg. När man hittar en nyckelpiga i sin pommes åker man fort hem.
Jag åt alltåså inte upp mina pommes och är hungrig nu. Ska snart gå och handla mat, är sjukt sugen på kebab, och kanske lite gott till ikväll. Det är så att Mumien, återkomsten går på tv ikväll, ( jag är ett stort fan av Mumienfilmerna så jag är i extas) så det är bara att bunkra upp med godsaker :)

Pälskis är på lan, vilket betyder att jag sover ensam i natt. Jag hatar att sova ensam. Dumma lan...


Nej. Mat. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0