My super sweet 16 teen

Är inte det programmet det löjligaste som kan visas på tv? Tittar nu och en kille som heter Jordan ska ha sin lilla fest. Kosta vad det kosta vill, jag är stenrik och bortskämd! Jag vill anlända i en helikopter och en röd matta ska vara utrullad fram till lokalen. Alla ska stå vid sidan av mattan och heja på mig men ingen får stå på mattan.
Va?! Fick jag bara EN bil? Fy fan vad jag hatar mina föräldrar...

Jag vill spy på honom. Vill slå honom och spotta på hans päls. Förlåt för att jag brusade upp sådär, men killen borde skeppas bort till Sydafrika och se hur bortskämd han är där..


I alla fall blir det en lugn hemakväll med kebab!!!!!!!!! Gott gott.

Innan idag var jag på stan med Johanna och hennes "pojkvän" Marcus. Mycket trevligt idag :)

Bästis har åkt till kreta nu, jag väntar på ett sms så jag vet att hon har landat ordentligt. :) Kommer sakna dig underbara Bästis <3

Puss på min pälskis också :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0