Pannkakor!

Dagen började såhär:
Jag vaknade, fick för mig att göra pannkakor till frukost, väckte min pälsk och frågade om han vile ha. Givetvis ville han det och jag ställde mig och gjorde pannkakor till oss. Smart som man är så glömde jag kolla om vi hade margarin, det hade vi inte så ja fck ta Bregott men det fungerade lika bra :)

Sen åkte jag in till mammas jobb för vi skulle till Colorama för att titta på en ny tapet till mig. Det blev en randig. Blå, vit och röd :) Sen blev det Ikea för att titta på en ny säng och spegel till mig. Hittade dock inget idag. Men sen hittade jag fina saker på Väla. Tights, en miniräknare och en kalender.
Sen åt vi pizza och kebab på Haket. Världens godaste. Sen körde mamma in på Råå. Jag lev rädd och trodde att hon skulle släppa av mig där och lämna mig för att dö, men i stället så övingskörde vi! Det gick mycket bättre idag. Jag hittade ett bra läge driket så det var bara att tuta och köra :)

Såhär, alla bloggar har en grej som dom gör. Antingen så är det frågestund, eller veckans blogg eller andra påhittiga saker så nu är det min tur. Eller jag ska försöka.

Dags för frågestund. Fråga va ni vill, ni har 24 timmar på er :) Have fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0