God morgon

Här sitter jag. Håller på att klä på mig att om en timme bege mig mot bussen. Ska in till stan och träffa Gabbe och Jonny. Sen blir det Gabbe-Varremys.

Jag kkänner nu att jag börjar bli sjuk och det suuuuuuuuuuuuuuger! Men det är ju snart jul och då får man julklappar :D Ja, jag känner själv att de var liite egoitstiskt sagt men så är det. Jag lever för julafton och älskar presenter! Heslt rosa presenter.


Huvudvärken har varit ett faktum både igår ch nu och det beror på att mia glasögon är hos Jonny. Hmm, inte bra.


Nu är jag sur. Jag har aldrig gillat Josefine Craaford men nu hatar jag henne ännu mer. Idag sjöng hela Vakna med i rapattacken och Josefine missar typ allt sitt. Dåligt! Jag gillar henne inte.

Frukost!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0