Hello Kitty

Hej. Har varit hos moster Pia idag sen tre och firat lite småjul. Hon och hennes man åker till Teneriffa i morgon så vi fick julmat och lte julklappar! Jag fick nog världens bästa julklapp. En rosa datormusmatta och en rosa datormus med Hello Kitty på!!!!!!!! Älskar det så mycket! Det är så fint och jag är lyckligast i världen :D

Jag är trött. Somnade inte förrän kvart i fem och världens bästa Jörgen väckte mig och bästis halv tio. Mm, inte trött alls nääärå. Men så är det, lätt värt det!
En sak som jag och bästis funderade på igår när vi såg filmen Bekännelser om killar, kyssar och katter, var att de fulaste tjejerna fick den snyggaste killen. Då känner man sig moget ful..


Jonny är här och ska sova här. Jag skickade precis in han i badrummet för att raka sig. Stickig mustach (stavning) gillas inte. Nu kom han tillbaka och blöder, dåligt samvete? Oh yes!


Kommentarer
Postat av: Gääbbz

Tack för mys dagen/kvällen/natten, men du glömde näma att jag förtjänade killen istället!!! Du skulle ju skriva att det var jag som skulle ha honom ;) :P haahahah



älskar dig bästa vän! <3<3

2009-12-20 @ 01:50:41
URL: http://gabriellecigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0