Jag har jullov

och det har inte ni :D Haha! jag är bättre än er!

Sista dagen idag då. Julmat och betyg, som vanligt. Fast jag och Nea sjöng. Gcik väl bra tycker jag. Linnea är superblyg men världens röst. Hon är så bra.

Sen åkte jag hem och nu sitter jag här tre timmar senare.

Jag nös innan och nu hittar jag fläckar på skärmen, hmm undra vad det är?

Jag tittar på vänner. Det är bra och jag skrattar åt Chandler. Han är världens roligaste och jag ska kidnappa honom och han ska bo i en bur i mitt rum och säga roliga saker när jag ber om det.

I morgon ska jag träffa Bästis. Vi ska hyra film och ha mysigt. Skönt. Prata-ut-dag är superbra!
   Moget gammal bild men den bjuder jag på.

 

Idag kom vi på att Sandra egentligen är rysk. Hennes pälsmössa avslöjade henne allt! Men det var en fin mössa och då gör det inget att man ser ut som en ryss. Vi tycker om dig ändå. Men en sådan ska införskaffas till Jonny så han slipper frysa.



 

 

Bara för att jag har tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0