1700 sms.

Idag läste jag i Helsingborg City att ungdomar skickar ca 1700 sms i månaden. Jag skickar runt tusen, så jag ligger i lä. Sen visade de en spalt med en massa sms-förkortningar. Helt galet roliga. jag kände igen typ 3, och jag använder ändå förkortningar rätt ofta. Dessa kände jag inte igen: pok ( puss och kram), SKS ( skit bakom sparkarna, vad fan är det?!!) cs ( ses) 7k(sjuk) och en väldans massa andra. Nej, helt fel.

Dagen har väl varit rätt okej, som vanligt. Men idag började två nya killar. Jonathan och Max. Kul. Och Kalle och Jerry slutade idag. Synd. Fick tillbaka mitt prov i träningslära. Fick VG. Lite synd.

Min söta Advent ska in på behandling. Internet fungerar icke på den så jag får allt lov att sitta vid mammas stationära medans Han är borta. (Jag valde att kalla mig dator som en han, för det passar inte sig att kalla honom för en sak)

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0