A Cinderella story.

Den filmen går på tv just nu, och jag blev överlycklig. Jag älskar Hillary Duff! Men sen slutade kanal 5 att fungera, så jag satte mig vid datorn. När jag skulle se filmen första gången hyrde jag och Johanna den. På omslaget har Hillary en otroligt vacker vit balklänning och rosa consverse. Döballt! Men i filmen har hon inte denna klädkombination. Jag blev besviken. Men filmen är fortfarande bra, så det gör inte så mycket. :)


Igår, var jag med min söta pojkvän på Big Buddha och åt. Riktigt gott. Killen bredvid oss spillde ut sin flickväns läsk över sig själv och Jonny kände empati och gav honom min servett. Sen skrattade vi. Sen begav vi oss mot bion, vi såg Fredagen den 13. Den var bra och läskig för en liten plutt som mig. Det var helt superrörigt med platser, biljetter och det slutade med att jag i Jonnys knä. Men det var bara bra tyckte jag eftersom jag blev livrädd varje gång de tjejerna på första raden ( de har precis fyllt 15, och sitter längst fram på en döläskig film.Upklädda till tänderna för att sitta i mörkret på en sunkig biograf. Typiskt Rydebäcksfjortiar.)
Sen åkte jag o Jonny hem till honom och sov där. Supermys! <3  
i dag vakande jag upp av att min Sötnöt snarkade. Sen vakande han och vi mös :) Sen gick vi upp för jag hade bråttom till Johannas nya lägenhet som hon flyttade in i idag. Den var sjukt fin. Vill själv bo där.  Annars har jag inte gjort mycket idag. Kollat färdigt på OC. Grät till det sista avsnittet. Det var så sjukt sorgligt. Måste låna säsong två av Fie :)

Snart ska mamma och jag titta på circusen till melodifestival. Hoppas att någon kommer med ett vettigt bidrag.

Nu ska jag spendera lite kvalitetstid på msn med älskling, för nu är han på lan. Puss på dig älskling <3

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0