Äntilgen!

Nu funkar mitt internet igen. Jag är lycklig. Efter att jag bggat ska jag genast och omedelbart skicka min recension till Tina. Vill behålla mitt betyg, inte bra att inte göra läxan i tid. Dock kan jag skylla på att internet inte funkade -.-

Har haft det bra. Hade suerkul hos Fie i fredags. Never back down rekomenderas verkligen till folk som gillar våld och slagsmål. Och snygga killar :D
Lördags fest hos Viktor. Hade kul. Tack för allt den kvällen älskling. Har jag någonsin sagt att du är underbar? Aldrig tänker jag släppa taget om dig!
Söndag, väla med min Sötnöt. Mys! Sen middag hemma med it besök.  (Min syster)

Idag va det träning bjj i lilla dojon. Tur var väl det för det är 15 grader vart i den stora. Mina tår är altid blåa efter träningen i stora dojon. Men det var ganaka kul idag. Hade glömt min tröja hemma, så jag tog Fies så hon var ite med på träningen. Thanks baby :) Och, jag, Linnea, Fida och Kalle är bäst vi har 100 procentig närvaro på bjj. Gött :D 
Sofie sa idag att jag och Max var gifta. Jag tror inte riktigt att det stämmer. Men det var kul dom to minuterna vi skämtade om det :) Du är störd ibland gumman. SEn stack jag o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0