Vet ni vad?

Jag äter semlor. För idag är det semeldagen, och jag ska snart börja äta på min andra semla. Utan mandelmassa, för det är äckligt. Gott är det :D


Idag var det tråkigt i skolan. As usual. Men jaja. En kul grej, som egentligen inte är kul, men komisk just för att det gäller Fie. Hon tappade sin dyrbaratse ägodel ( mobilen) i golvet och displayen gick sönder. Bara halva fungerade och den halvan var ändå rätt suddig! Så ja, det skratttade jag lite åt. Så hon och Becci har kommunicerat via min telefon idag. Sofies motto " Har jag ingen mobil, skaffar jag det"

Och jag måste säga grattis till Kronprinsessan som förlovat sig idag med sin Daniel. Sveriger tjäner ca 2,5 miljarder kronor på detta bröllop ( Källa www.blondinbella.se)

Nu gör jag inte så mycket, förutom att prata med min älskling på msn. Han skröt om att han ätit en semla, jag kontrade och sa att jag ätit två. ( Om sanningen ska fram så har ag precis börjat på den andre)

Xo


Kommentarer
Postat av: JONNA

semla är gott : )

2009-02-24 @ 20:37:08
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså shit, gå mer här och samla poäng! har varit med i 10 minuter och redan fixat så jag får ett presentkort på h&m på 100 kronor! =D http://www.gratisrefill.se/recruit/25623/

2009-02-24 @ 22:42:01
Postat av: Annie :)

Hej Veronica :) jag åt en halv semla haha, så du vann över mej med;)

2009-02-25 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0