Vill inte! Vill inte!

Skola i morgon. Jag vägrar. Jag vill inte. Skolan är det tråkigaste som finns. Har verkligen ingen lust. Tänk, att efter bara en termin är jag redan trött och vägrar att gå tillbaka. Ångesten känns lite halvt i magen. Jag menar, hur kul är det? Jag känner mig som Seth Cohen. ( jag har kollat mycket OC) Jag skriver inte mina åsikter, för det är inte meningen att detta inlägg skulle bli ett hatinlägg mot min skola och mäniskorna där. Jag tycker typ om fem människor på skolan.  Det är inte bra.


Jag är inte särskilt glad idag. Hoppas detta lilla wannabe-hatinlägg roade er lite. :D

Ifall ni är, precis som jag, Gossip girlfans, så tycker jag att ni ska göra testet på www.gossipgirl.se enjoy :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev vanessa! vem blev du nu igen? xxxxxxxxxxxxxx

2009-02-23 @ 17:45:10
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0