Ibland händer det.

Skolan var tråkig. Karaten var dock kul, bara för att vi fick träna slag på mitsar och Fie spräckte huden mellan fingrarna. Och för att jag och Max hade ett väldigt trevligt samtal om zombiesar. Enbart det.

På buussen hem stannade den på ga, och jag tittade tvärs över gatan till andra busshållsplatsen och mindes hur vi alltid sprang från 219 till sjuan för att hinna med bussen till Wiesel. Underbara tider. Satt och tänkte på allt vi gjort och upptäckte min gamla NO-lärare John. Vinkade lite glatt, för honom tyckte jag verkligen om. Sen när jag gått av bussen, nästan vid lasarettet sprnag jag på Tobbe. En kille som gick i min klass på Wiesel. Vilket sammanträffande! Kul. SEn packade jag färdigt det sista och räknade lite matte ( faktiskt, jag ska plugga matte, lite varje dag för att träna. Han inte matte förrän i tvåan. Men hoppas kunna tenta av den till hösten i stället för våren.) sen hämtade mamma mig. Nu sitter jag vid Johannas laptop för att vår stationära inte vill funka. Sjukt irriterad! Jaja, jag har i alla fall en dator. Lucky me!

Saknar min älskling! Vill ha han här, nu så jag kan krama honom. :( Älskar min Jonny <3

Have it your way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0