Jag är en liten plutt, bara för mig att inse det -.-

Hej. Skolan idag var helt okej. Har haft kul med Fie. var dock inte med på karaten, min hals mår inte bra, så vill inte förstöra den mer. Sen skyndade jag mig när i stan för att träffa älskling, Mårran och Theo på Ebbas. Älskling bjöd på fika. Sånt gillar vi :D Sen gick vi bara och myste i stan. Det var längesedan jag och älskling pratade så allvarligt. Men det behövs ibland. Nu känns det skönt, har fått säga saker som tynger mig. Vad skulle jag gjort utan min underbara Jonny?  Tack för att du finns älskling! <3

Nu är jag hemma, precis ätit och ska nu skriva ut blilder till min visionboard i engelskan. Mamma får fixa det, jag och skrivaren brukar alltid bråka. Den ger ju sig aldrig. En vacker dag kommer den få se min gräsmatta -.-

jag är nu lite frustrerad över att jag är minst. Alla (nästan) mina kompisa fyller 18 nu iår. Känns mindre roligt. För mig är det 362 tills min artonårsdag :D Gissa om jag längtar?

Nej, nu ska läxan bli färdig.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0