Jag lever faktiskt!

I fall ni trott, som Fie gjorde att jag var död för att jag inte bloggat, så har ni fel. Jag lever, men min fantastiskt smarta fadur har lämnat våran dator i Kristianstad, eftersom datorn tillhörde polisen där. Suck! Nu har jag tjatat i flera dagar att jag ska få en egen dator, men icke. Men jag har kommit på en del bra anledningar till att jag behöver en. Tror faktiskt att jag får en när jag fyller år. Två veckor kvar bara :D

Idag har jag varit på väla med min bästis Gabrielle! Köpte mig ett par nya jeans och åt cheeseburgarer!  Äntligen får jag äta kött igen! Så gott det är. jag fattar inte att jag har klarat mig ett år utan det. Men nu jävlar är det kött som gäller!

Sitter hemma hos älskling och tittar på One tree hill. det är nog världens bästa program,  förutom, Vänner, Desperate Housewives, OC, Simpsons, Family Guy med flera. :)

Ikväll är det film :D Tretton snart Trettio men Jennifer Garner. Sjukt bra. Ska försöka lura min älskling, så vi serr den! hej hej :D

Kommentarer
Postat av: johanna

omg varför tror du att du ska få en dator?

2009-01-06 @ 17:47:15
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0