Movietime.

Hej. idag har det varit en okej dag. BJJn va rolig, men jag tror jag dog en sekund. Helt slut i kroppen, efter uppvärmningen!! Pinsamt värre. När vi körde tekniker sa Robson ( uttalas Hobson) att Fie var ett proffs. Det fick jag höra ett antal gånger under träningen, och Fie märkte att jag hade väldigt vassa armbågar. Så går det! Sen hade vi svenska, helt okej, sen medicin. Tråkigt. Robson frågade mig innan idag om jag ville träna BJJ med honom och en massa andra stora ( på båda hållen) pojkar. Men jag sa nej. Inte riktigt min stil att brottas med killar som väger minst 20 kilo mer än mig.

Kom hem, planerade lite grejer som händer de närmsta veckorna med mamma. En annan är ju skilsmässobarn, så jag har allt planerat hos både far och mor.

Sitter vid datorn nu. Har inget bättre för mig. Ska på bio ikväll med syster. Bröllopsduellen. Iiiih! Längtar! Det ska bli så kul. Den verkar vara så bra. :)

I morgon ska jag träffa älskling, och sen ska vi hem till Jocke :D

// Veronica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0