Ouzzt.

Dagen började helt sämst genom att först bli skallad av Linnea på näsan och tänderna, och sedan få en riktigt jävla örfil av Fie rätt i huvudet. Hon påstår dock att hon inte gjorde det med flit. Det blev dock roligare på träningsläran. Vi skulle prata om protein, och vi kom fram till att kött, fisk, bönor, ouzzt, ust, och ost innehåller protein.

Har toksaknat Jonny. Fy vad livet är tråkigt utan honom! Men Fie gör ju sitt bästa och får mig ofta glad :)

Igår fyllde jag sjutton. Nu är jag gammal och rynkig. Nej skoja. är fortfarande lika söt som vanligt. Var i kyrkan och repade. Fy vad skönt det var. Sen åt Jonny hos mig. Mys!

Saknar min Sötnöt sjukt mycket!  Finns för dig älskling! Det vet du! <3


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0