Suck!

Enda anledningen till att jag faktiskt går upp ur sängen på morgonen och släpar iväg mig till skolan är för att träffa min lilla Fie. Annars hade jag nog skitit i det. Suck.. Jag har massa att säga, diock bara en massa negativt om min lilla skola. Frigo är stängt = skitmat som beställs till skolan. Läxa andra dagen. Men Mats lektioner är roliga. Det kan jag inte komma ifrån!

Tittade på Let´s Dance i lördags. Faktiskt för första gången jag sett ett helt program. hade bestämt mig för tt heja på Blondinbella ( eller Isabella som hon faktiskt vill kallas). Syn för henne att hon praktiskt taget sprang efter den stackars Jonathan! Antingen sprang hon eller vickade på sin lilla rumpa.
Jag såg många kändisar som jag ville heja på, men högst på listan står Hasse Aro och Morgan Alling. Fy vad bra Morgan var. Hasse hejar jag på för att jag tycker att han är tv:s största tv-profil. Just det. Och var det bara jag som tyckte att Jessica Almenäs klänning var helt fruktansvärt gräslig? Fy skäms att se ut så i tv! Men två timmar är sjukt långt för ett dansprogram!

Sorry fär dålig uppdatering, men jag har fortfarande ingen dator. Jag hoppas verkligen jag får en nu på söndag. Jag bloggar när jag är hos älskling, så jag försöker vara här ofta :)

Skolan har varit sjukt tråkig, så det suger att gå dit. Men lilla Fie är där och underlättar! Thank you :D
För att min Sötnöt inte ska somna så ska jag hoppa lite på honom :D

Puss.

Kommentarer
Postat av: Fie <3

aahw, Vevve min älskade vevve! Skolan utan dig hade varit pest rent ut sagt! Tur vi har varandra! <3

2009-01-14 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0