Tänkte att nu var det nog dags.

Har läst en massa andra bloggar, så nu tänkte jag att dte var dags för mig att blogga själv.

Gårdagen hos Jocke var kul. Jag lärde mig nästan moonwalka på balkongen, Julia var stolt över mig och Jonny sa att jag var dålig och inte hade tekniken. Jag tror att Jonny hade rätt. Vid 11 kom Fie, mycket trevligt. Hon var redan ganska dragen, vilket var ganska kul. Det slutade dock inte så kul, inte för hennes del i alla fall. Jag var på hemväg strax efter ett, och somnade bredvid min älskling ganska snabbt. Sen vaknade i redan vid 9, dels för att jag fick sms. Sen myste vi och kollade film. Sen åt vi, och vid två gick vi till tåget så jag kunde komma till kyrkan. Repade, gick inte superbra men hyffsat. Kom hem  och nu sitter jag här :D Tada! Börjar bli lite hungrig.

I alla fall, tack älskling för en superbra helg! Love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0