:D

Det blev finfina skor och jag har valt outfit (så glammigt det låter) tills i morgon. Då blir det fest hos Burle. Men innan det ska jag hem till Bästis och mysa. Ansiktsmasker, jag får äntligen prova den med choklad som jag har fått av pälskis. Och sen ska vi göa ve oss inför kvällen. Jag är supertaggad! Det var så längesedan bara jag och Bästis hade mysdag/kväll. Det bli antagligen lite filmtittande också om jag känner oss rätt ;)

jag och pälskis har kommit på en sak. Ända sedan jag kom hem från Barca har vi knappt varit ifrån varandra. Nu är det svårt att sova tan honom. Men vi kom på det, vi kan varken sova med eller utan varandra. Jag  har en tendes att ta all ptas och allt täcke. Men det finns nog inget mysigare än att vakna med pälskis bredvid sig :*

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Det komer bli så jukt kul imrn BFF! Som du skrev så var det väldigt väldigt längesen vi hade myskväll :D <3

2009-08-01 @ 01:23:06
URL: http://gabriellecigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0