Det är sjukt

vad man missar när man är borta. Varför har ingen uppdaterat mig om att Blondinbella numera är Brunettbella? Besviken...

Hemma nu :D Kom i går kväll, pratade i telefon med pälsk så jag orkade inte sätta igång datorn. Jag har haft det jättebra. Sett massor av fina djur, äckliga djur och andra djur. Var på delfinshow och en rovfågelshow. Riktigt imponerande :)
Sen va vi en tur på Liseberg. Vi åkte fyra karuseller och köade sammanlagt i 2 timmar och tjugo minuter. Suck.

Idag ska jag träffa pälsk! Vi firde ju 20 månader igår och idag ska vi på bio :D Year One med Jack Black :D Me happy!

Nu ska jag ladda ner lite musik och invänta klockslaget 11. Då får jag ringa och väcka pälsk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0