Hos pälsk

Nu sitter jag hemma hos pälsk. :)
Igår va vi på bio och åt på Big Buddha. Massa mys :D
Igår på bion satt nog de mest IQ-befriade varelser på denna jord. Jag ska återberätta så gott jag kan.

De hade precis visat trailern för den nya filmen 2012 ( jordens undergång) och man får se hur jorden dränks i vatten.
Tjej 1. Googlar på sin Iphone på 2012 och säger att jorden kommer dränkas.
Tjej 2. -Men det finna ju inte tillsräckligt med vatten. Kolla, om jorden är här ( håller upp ena handen åt höger) och vattnet här (håller upp andra handen åt vänster) och om man börjar springa där vattnet börjar så överlever man.

Väldigt smart tänkt. Bara så du vet så flyter det inte omkring vatten i rymden :)
Suck..

Idag ska jag och älsk pälsk gå i stan, jag ska titta efter nya skor.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0