Kanske dags för ett inlägg.

Hemma. Kom i natt och orkade inte sätta igång datorn. Men nu är det dags.

Lägret var helt okej. Inte tråkigt, inte det roligaste jag någonsin gjort heller. Det funkade.

Sen var det bara hem om innan man skulle sättta sig på flyget till Barca!
Jag som flygrädd har fasat för denna resan. Men det gick ovanligt bra när vi flög ner. Planet gick helt rak och ingen turbulens som man kände  av.
Det har varit väldig bra. Mycket sol, bad, shopping och god mat :D
Bara väldigt härligt :d
Dock när vi flög hem igår hade jag flera timmar innan en magkänsla om att detta inte skulle gå bra. Jag sätter mig på planet och det startar. När vi kommer upp i luften börjar det blåsa väldigt mycket och planet skakar. Inte för att någon tar notis om detta, utan det är bara jag som sitter och gråter i stolen. Jag säger inget men tillslut ser Anders att jag gråter och jag får sitta hos honom hela resan. Det är ett mirakel att han inte brutit några ben i handen, så hårt som jag klämde. Jag var lycklig när vi landade.


Idag har jag massor att ståi. Jag ska klippa mig, sen till UM, och sen äntligen träffa älskling :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!!!!!!!!!!

Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0