Längesedan

Tillbaka. Det var längesedan jag skrev ett inlägg, för jag har faktiskt inte orkat. Men nu är jag här :)

Är hemma hos Jonny nu, har precis ätit frukost.

Igår hade Tessi 18års fest, mycket trevligt, men tidig hemgång. Tack för igår.

Idag ska vi nog inte göra mycket. Jag ska dock ta mig till Rydebäck för att packa, för i morgon åker jag till Torekov. Mys.

Och nu är det bestämt! Jag och Jonny ska till Liseberg. Äntligen. Vi var på Tivoli för några dagar sedan och jag vågade åka den livsfarliga karusellen, Demonen. Den har en loop och snurr. Livsfarlig, men jag klarade det. Jag åkte den två gånger.

Nu ska jag spela mitt nya absoluta favotir spel, Bubblez. ( Jonny tror att jag är beroende. Vadå? Jag spelade bara tjugofem nivåer på en dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0