Älskling Pälskling

Annie länkade till mig på sin blogg, så självklart får Annie- Bannie en länk av mig. Kolla in hennes blogg :D

Idag har jag varit ledig och fick superstressa upp till Tych för att möta älskling. Vi gick till Ebas för fika och sen gjorde vi stan. Jag köpte vax, så nu ska jag faktiskt vaxa benen. Jag vågar inte. Sen fick jag två par superfina trosor av min älskling :* Love you <3
Fortfarande yr idag, det börjar bli jobbigt.
Sen har jag varit på handledarkurs för att får börja köra. Så snart är jag på G!

I morgon slutar jag och jag skiter i det om det regnar! Så ni vet! Jag ska nämligen ha min afin fina gladiatorsandaler och det funkar ju inte om det regnar. Den som uppfann regn börjde skjutas!


Jag i Berlin dock. Har ingen bra bild på Ellendellen. :)   Saknar Berlin!

Kommentarer
Postat av: Annie- Bannie:D

Awe, veronica!:D <3 hihi:D



Du vågar visst vaxa benen, det gör inte så ont! Det blir bra dessutom:)



Jag saknar också Berlin, jag ska nog dit i sommar igen haha:D



Handledarkursen är riktigt dryg förresten..;) haha, men man får fiika!:D



Wiie långa kommentarer (Y) ;)

2009-06-12 @ 01:47:53
URL: http://annielinden.blogg.se/
Postat av: johanna

"börjde" skjutas? va fan e börjde?

2009-06-12 @ 12:32:07
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0