Bara för att..

Jag är gravid! Så, nu är det ute. Så om nio månader får jag en liten bebis. Känns konstigt.

Gick ni på det? Är jag känd nu? Såhär, det är helt sjukt att man inte ska kunna vara en helt normal(?) människa och ha en känd blogg! Nej, men okej..


Jag är moderat och stenrik! Jag ska vara med i en film och spela en 16årig pojkflicka. Jag tar studenten på onsdag! Helt överlycklig! Äntligen slutar jag skolan. Och min pojkvän vägrar köpa champagne till mig..

Gick ni på det?


"Hej, ja, jag vet väl om att jag har en känd blogg.  Har någon missat mig? Va?! Vet du inte vem jag är????!!!!  Jag är har ju råttfärgat hår och Barbierosa läppstift! Det är ju bara två personer i hela världen som har det!"

Är jag känd nu?

Äh, jag skiter i det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0