Bara massa gnäll

blir det nu. Först vill jag gnälla för att varken jag eller Annie fick något sommarjobb. Gnäll nummer ett. Och innan jag börjar gnälla på det andra vill jag bara säga att jag har haft det supermys med min älskling! Älskar dig <3

Gnäll nummer två.
Okej, here goes. Jag är arg! Faktiskt riktigt jävla förbannad. Vissa människor förtjänar fan inte att bli älskade! Jag är så frustrerad nu.
Man gör bara inte sånt!! Hur fan tänker vissa människor? Jag tänker inte hänga ut någon på bloggen, men jag måste skriva av mig. Har hört jävligt mycket, ville dock inte tro det, men jag var inte förvånad heller. Jag är så jävla arg nu!
Tänk efter före! Känn dig inte utpekad.

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag gnäller också. Speciellt för nummer 1. Attans kanelbullar:(

2009-06-07 @ 20:53:47
URL: http://annielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0