Besviken

Det jävla vaxet funkade ju fan inte! Ont gjorde det, sved som bara den och inget hår följde med den förbannade vaxremsan. Arg och besviken.

Men nu ska jag packa, ducsha och städa mitt rum och sen ta tåget till älsklingen min. Midsommar ska firas i Torekov. :D Jag är lycklig. Jag ska nog bosätta mig i Torekov när jag blir stor. Vad sägs om det älskling?
Det finns inget bättre än gå på stranden när solen håller på att gå ner, och man har världens bästa älskling vid sin sida. Då tror jag att jag är som lyckligast.

Nu måste jag sluta dagdrömma och börja jobba. Väskan packar inte sig själv och rummet städar till min besvikelse inte heller sig själv.. Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0