Blä!

Hej. Nu sitter jag här med en chipspåse och cohklad. Kräng! Jag gick hem tidigare från skolan idag, har mått dåligt hela dagen. Har vilat lite och nu ska jag plugga. Slutprov i morgo i samhälle. Suck.

Jag fick inget sommarjobb. Fuck! Jaja, detta får lösa sig. Får jobba lite för mamma ;)

Helgen har varit bra, myst supermassor med min älskling! Han följde med mig hem igår och sov. Vill inte vara utan honom. Vi såg film och bara myste. Jag älskarnär jag och Jonny bara ligger under mitt täcke och tittar på tv tillsammans. Bara vara. Oh vad jag älskar honom :D :* <3


Pluggdags.

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh , jag fick inte heller nåt sommarjobb!! :(

2009-06-03 @ 18:14:56
URL: http://annielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0