Byt ut O:na i Knoll och Tott mot U

Okej, går var jag sjuk och orkade inte blogga. Jag vakande, satte mig upp och sprang in på toan och kräkte. Fick stanna hemme från skolan. Jag vet totalt väck igår. Bara jag lyfte huvudet blev jag svimfärdig.

Så idag när jag vaknade mådde jag bättre, men fortfarande yr, men gick till skolan. Hade en halvtimmes lektion, å jag stack in till stan med syster för att äta lunch. Sen har jag ränt runder med Johanna, Becci och Gäbz hela dagen. Väldigt kul. Jag kom hem med två tröjor och en ny bikini. :D Fint! Har saknat min lilla bästis, kul att träffa henne :D

I morgon ska ja träffa älsklingen min! Och jag har saknat honom! Väldigt mycket! Älskar min Sötnöt <3


Jag är ledig i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAHAHAHA ! världens roligaste skämt ju! JAG kom på dt :)

2009-06-11 @ 09:57:27
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0