Egentligen

borde jag vara påklädd och göra mig redo för att gå till bussen, men istället sitter jag halvfärdig vid datorn och tittar på MTV. För en timme sedan skickade jag iväg älskling till sitt matteprov. Läste igenom hans matte igår och jag som tycker matte a är svåt. Shit. Matte D ska inte läsas.

Gårdagen var väl okej. Fixade färdigt manuset till vår talkshow och hade prov, och nej, mvg blev det inte, men ett vg kanske? Sen hade vi betygsnack i medicin. Jag fick g. Mitt ända g. Men jag hade inte väntat mig högre. Medicin är inte min grej.

Nej, nu måste jag fixa mig så jag inte kommer försent. Bara för att säga att jag är bäst så har jag bara kommit försent en gång under ettan. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0