Hemma

Från kära lilla Torekov. Och ja, jag och Jonny ska bo där sen! Det suger att vara hemma. Hade jag fått bestämma hade jag aldrig lämnat Torekov. Att bara få vara där med älskling gör mig sjukligt lycklig.

Ska snart packa upp, och sen ner igen för i morgon åker man på läger. Till Odengården. Konfaläger, som jag ska vara ledare på. Sen åker jag till Barcelona den tredje, så det blir antagligen inget inlägg förrän den åttonde ;) Jag vet att ni kommer sakna mig ;)

Så alltså, det är 17 dagar tills jag och Jonny träffas igen. Jag trodde att jag hade kommit förbi stadiet där jag låter gråten ta över och räknar sekunderna tills vi träffas igen men icke. Har varit gråtfärdig hela dagen och när jag kom hem kunde jag inte hålla det inne. Och nu gråter jag igen. Det funkar inte för mig att vara utan Jonny.
Jag älskar dig <3

Nu ska jag gråta lite till och packa.

                     


                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0