Jag är en modig jävel

Så ni vet. Jonny tvingade precis mig att ringa hans mentor för att han inte vågade själv. Och som världens bästa flickvän ställer man alltid upp. Jonny framstår nu som fegis. Det är han inte. Inte alltid. Bara nu.
Jag ä också lite fegis eftersom jag la på i örat på stackars Jan-Åke. Jag är en jävla idiot också. Men är man världens bästa flickvän så är  man ;)

Jag har ont i ryggen, men för övrigt mår jag bra. Det hjälpte med lite sömn och plugg. Hheh. Jag kan nu allt om det som kommer på provet. Jag satsar på MVG! 

Snackade betyg i engelska idag. Ligger på vg. Det känns bra. Satsar på MVG i engelska B i stället. Fast svenskan hoppas jag på mvg. Måste börja på texten..
Jag funderar på antingen en krönika eller en novell. Det lutar åt en krönika. Heja mig!

Vad ska min krönika handla om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0