Nej!

Jag har suttit och stirrat på startsidan till Facebook. Ska jag eller ska jag inte? Efter mycket tveknade beslutade jag faktiskt mig att inte följa strömmen och klickade ner sidan. Våga vägra Facebook. Johanna berättar om vilka hysteriska tester hon gör alltid. Det går inte så bra för henne. Vilken kändis är du? Hon blev killen i American psycho som dödar alla. Ja, det är min syster det ;) Heheh, nu hänger jag ut henne på bloggen, i love you :)

Säg ett program på tv som inte slutar med att någon faktiskt gråter? Alla vet redan att Leanne kommer vinna Project Runway. För att hon är bäst. Vem hejar på de totalt blåsta bruden med en påfågel i pannan?


I morgon ska jag töta rundor i Pålsjö i en vääldigt kreativ lek, Mästarnas mästare. Våga vägra mästarnas mästare! ;)

Leanne vann btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0