1 timme och tjugo minuter senare.

Sitter jag här igen, måttligt uttråkad. Har tittat på lite bloggar och lite skor som jag vill ha. Vill ha alla, men då svider det i plånboken. Har hittat ett par asballa pumaskor
så grymt snygga :D  Det är antingen dessa eller ett par sjukligt snygga converse. Vi får se helt enkelt. Ska antagligen till Väla med min otroligt, helt fantastiska pojkvän på tisdag så då får vi se.

Nu är det Gossip Girl. Jag älskar det! Fast inte lika mycket som jag älskar Jonny <3 Du är bäst Sötnöt <3

Och nu bara väntar jag på att han ska logga in på msn. Fast han räknar matte. Hade jag varit en elak flickvän hade jag kallat honom för plugghäst men eftersom han ska tenta av matte c på tisadag, vilket jag tycker är sjukligt ambitiöst och duktigt av min älskling, så uppmuntrar jag honom att räkna. Älskling är både min vardagshjälte och superhjälte :D <3

Nu har berömt älskling väldigt mycket, det förtjänar han <3  I love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0