Det är superirriterande!

Att allt ska skita sig på en och samma dag. Först och främst kan jag inte träffa Jonny i morgon, det ända jag faktiskt bryr mig om att få göra, sen funkar knappt internet, och jag glömde alla mina samhällspapper i skolan! Jävla skit! Oh jag blir så ledsen. Vill bara slå på något! Dessutom va skolan skittrist om man bortser från att jag och Fie hade grymt kul vissa stunder. Och Winston Churchill var en jäkligt smart man. Jag och Fie har citerat Björnbröder hela dagen nästan. Skitkul.
Sen fick jag stryk av Fida på träningen, jäklar hon kan sparka!

Jag fick G på mitt medicinprov. Helt galet med tur jag måste ha haft. Och nu har jag även lärt mig att inte lita på Tords instuderingsfrågor. Läs istället allt. Tråkigt, men det måste göras.

I morgon blir det frukost med Fie på Espresso House och sen badminton. Sen estetisk verksamhet, på skolan dock, men sen slutar jag vid två. Då ska jag hem och göra färdigt arbetet. Och sen ska jag fan va ledsen också. Jag har gjort mig förjänt av att vara ledsen. Har längtat sjukt mycket efter att få träffa Jony och själklart blir han sjuk. Gud måste hata mig! :(
Och sen tll råga på allt, glömde jag mtt halsband i skolan!

Fan va sur jag är!!!!

 Saknar dig så sjukt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0