Det här med rubriker.

Hej. MItt rum är nystädat, för stunden, och jag tittar på Sex and the Cityfilmen. I dag har jag varit i kyrkan och repat inför fredag. :)

MIn helg har varit helt fantastisk. Spenderat fredag till söndag med min underbara Sötnöt :* Oh vad mys det har varit. Fredag var vi hemma och bara mös. Igår gick vi och hadlade mat till oss eftersom mamma skulle iväg. Så det gjorde vi. Vi tittade på film. Step brothers. Riktigt bara. Men det är nog mer killfilm än tjejfilm. Killar kan relatera till 40-åriga "män" som bor hemma och tror att dom är 12. :) Till det åt vi ostbågar :D Mums! Sen i morse tittade vi på Superhunden Bolt. hihi, hamstern var het otroligt söt. Lilla Roffe :) Min söta älskling, denna helgen har varit hlt underbar! Älskar dig <3

Ja, nu bajsar Charlotte på sig :D

Hej hej. XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0