Lovley weekend!

Har haft världens bästa helg med min älskling :* Bio och massa annat mys! Man kan inte annat än älska Jonny <3 Iiiih!

I morgon ska vi ha temadag i skolan. Droger är det stora temat. De ska tydligen vara föreläsningar och tester av olika slag. Och de fick jag veta idag För bara någon timme sedan. Jag äälskar att min skola är så bra på att informera. Skolan består av tre klasser. Hur jävla svårt kan det vara? Trött på att alltid vara sist att få veta saker.

Jaja, tittar på Gossip Girl nu, jag älskar det programmet :D

Innan idag, strax efter att Jonny gåt tänkte jag på en sak. När jag var, som ni okunniga och fördomsfulla människor kallar det, emo så hade jag alltid svart smink och svarta naglar. Jag har numer dumpat det. Men så idag tänkte jag, svarta naglar är ju snyggt, även om man inte är "emo" . Så, nu är mina naglar svarta som natten :D Riktigt snyggt.

I morgon blir det fika med Bästis! Längesedan nu :*

Och älskling tack för en helt underbar helg. Jag älskar dig <3 :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0