Måndag 9 mars.

Hej. Skolan sög idag. Fie var sjuk :( Men jag och Jeanette försökte ha roligt med korkade tvåor. Säg någon som inte fattar att det gör ont att slå en kontakt i pannan. Suck.

Efter skolan åkte jag in till knutan för att fixa mitt busskort som till min stora förtvivlan i morse hade gått ut. Så det var bara att betala. På knutan träffade jag Ketty, en tjej som jag gått på Wiesel tillsammans med. Hon är så underbar! SEn var min buss sen så jag fick frysa länge.

N ska jag göra min svenskaläxa, den ska vara inne på torsdag, men om jag gör den nu, så slipper jag sen, och slpper stressa :D Bra va? Jag måste verkligen börja planera mina läxor.

I morgon ska jag träffa Sötnöt. Jag längtar! :D Älskar dig älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0