Obesegrad mästare!

Jag säger då det. Hade badminton i skolan idag, jag ovh Larsen var obesegrade mästare :D Gött! Vi är bäst!

Jag har bara haft badminton idag, ingan andra lektioner. Var i stan med Fie och Sandra. Åt på McDonalds och gick i stan för att leta baddräkt till Fie som hon behöver när hon ska visa små barn hur man simmar :D Duktigt! Sen gick(tog bussen) upp till Tych för att träffa älskling :* Vågade inte gå inte för att Tych är en stor och farlig skola. Men Hneke kom och fäddade mig så vi satt i kafeterian och pratade tills Jonny hade slutat. Nu är jag hos älskling och han duschar! Sen måste jag göra min engelskaläxa. Vill inte...


Jaja, puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0