Pluggdag!

Hej. Idag var det tråkigt i skolan. hade träning först. Eller nej, först av allt glömde  jag helt bort tiden, hann knappt äta frukost och sprang till bussen. Sen hade vi träning. Bjj. Helt okej.  Efter träninge skulle Robson knäcka ut alls ryggar, jag tror min lät mest :S Sen näingslära. Vi skulle visa vägen från lväckebröd till bajs. Mitt lag vann inte.
Sen bara tråkigt.

Har en samhällsinlämning om parlamentarism och presidentstyre på onsdag, så den ska jag börja på nu. Smart att börja i tid -.-  Så jag ska börja leta fakta om det nu.

Och nu är det såhär att min älskling är sjuk! Det ogillas starkt! För det betyder att vi inte kan träffas!
Men jag älskar dig ändå Sötnöt <3  Du är bäst! <3 Krya på dig!

Nu ska jag leka duktig och plugga. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0