Sjukling

Hej. Jag är sjuk. Jag är sällan sjuk, och idag är jag hemma från skolan. Jag var uttråkad redan vid tio. Men vid elva kom min älskling och muntrade upp mig i en halvtimme innan han skulle till skolan. Hur snällt är inte det? '

I helgen har jag varit på konfaläger. Tråkigt värre eftersom jag mått skit, och knappt kunnat vara med. I går hyrde jag och älskling film. Mys. Jag behövde verkligen lite uppmuntring. Tack äskling :*

Jag laddar ner 6 filmer just nu, laddade ner en i morse. Jag lär vara hemma i morgon också, och man måste ju ha lite tidsfördriv. Det suger att vara sjuk.

Jag vill också hälsa till min syster som också ligger hemma och är sjuk. Love you sis :D :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0