18 månader.

Idag firar jag älskling 18 sjuktligt underbara månader! Vi har haft picnic i Kärnanparken och haft mysigt. Nu är han på toa.
Dagen för övrigt har varit helt okej. Paddling först, jag blev sjösjuk och Robin hade klausterfobi (stavning?) så vi fick vända rätt snart. Kom till skolan döhungrig eftersom vi inte hade hunnit äta lunch vi som paddlade och tvingade Tord att släppa oss tidigare. Det gjorde han :)

Jag har funderat, varför är inte min blogg känd? Jo såhär ligger det till.
1; Jag är inte femton och är gravid med tvillingar ( och anonym)
2; Jag är inte fjortis som Paulina eller Dessie
3: Jag är inte rik som ett troll, moderat och helt galen som Blondinbella
4; Jag har inte sjuk humor, komplett galen som Egoina.
Alltså, för att min blogg ska bli känd måste jag bli allt detta. Jobbigt, jag måste åka tillbaka i tiden två år och bli gravid. Funkar det hör ag av mig.

Kommentarer
Postat av: Gabbe <3<3<3

haha. Exakt dom bloggarna läder jag också :p hih

MÅSTE träffas någon dag!! :D



Älskar dig mest BFF <3

2009-06-03 @ 22:31:41
Postat av: Gabbe <3<3<3

haha. Exakt dom bloggarna läder jag också :p hih

MÅSTE träffas någon dag!! :D



Älskar dig mest BFF <3

2009-06-03 @ 22:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0