Dö! Dö säger jag!

När ska alla hockeylag dö? Helt ärligt! Jag kommer utrota alla hockeylag som finns. Dom tar upp dyrbar tv-tid! (Märks det att jag verkligen inte har någon hobby?) Jag skulle se Simpsons, vad var det på sexan då? Jo hockey. Jag skulle kolla på 2 and a half men, vad var det på sexan då? Jo HOCKEY!! AAAAAHHHH!!!!!! Jag blir galen!

Ha! Jag ska döda internet också. När jag skulle publicera detta inlägg, dog internet. Skit också. Men jag hatar endå hockey!

Jag är trött idag. Men på ett bra sätt. Jag börjar halv 11 idag, men jag fick gå upp redan halv  8 eftersom min älskling sov hos mig. Det var mysigt. <3 Nu ska jag äta lite ostbågar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0