(Gäsp)

Klockan är nu 20.35 och jag har skittråkigt. Extrem home makeover är inte skitbra.
Suck..

I skolan idag skulle vi på samhällen låtsas att Sverige blev invaderat av de elake ryssarna, så vi var tvugna att fly. Vi fick till uppgift att skriva upp alla människor och saker vi ville ha med oss. Jag skrev upp hela släkten (nästan) bästis och älskling. Och saker var det typ, mobil, och p-piller och andra nödvändiga saker. Men sen blev det svårt. Vi fick sen stryka alla utom 4 saker och personer. Jag fuskade. Jag tog med mig 5 personer. Ha! Jag tog med mig, mamma, pappa, storasyster, älskling och bästis. Saker var, mobil ( sjukt beroende) min älskade nalle Knutte, ett fotoalbum och det sista kommer jag inte ihåg.
Sofie tog med sig sprit, din jävla alkis :D Älskar dig ändå, det vet du!
 Men vafan väljer man? Dom personer d inte väljer dör.. Jag gillade inte den uppgiften.
Sen pratade vi om vad som skulle få oss att lämna Sverige. Jag sa att om jag fick välja mellan att flytta till Danmark eller dö, så valde jag dö. Jag antar att jag inte kommer välja det om jag faktiskt måste fly en dag, men då måste danskarna lära sig svenska. Kim skulle fly landet om kungen blev (ett ord jag inte vågar skriva på bloggen, jag vet ju inte vilka som läser) men för att nu ska kunna gissa skriver jag fint att Kim skulle flytt landet om kungen konverterade till en annan religion..

Det känn helt orealistiskt att man kan bygga ett hus med typ tjugo rum på bara en vecka..

Kommentarer
Postat av: johanna

vad snällt att jag fick följa med :) du e gullig ! ses på freda! jag kan inte bjuda så du vet. xoxoxoxox

2009-05-06 @ 23:23:04
URL: http://johannapannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0