Home.

Hemma från en underbar helg med älskling. Tack <3
Vi har hittat på en massa bus. Vi har fått jäkligt mycket motion ( vilket vi har jämnat ut med ostbågar, glass och annat godis), vi har varit på bio, lagat mat tillsammans och lekt 20 frågor. Det är helt sjukt att jag inte kan lista ut Konserthuset på över 20 frågor. Jag fick alltså ge upp.. Men det gör inget. Jonny älskar mig ändå, jag har nämligen 108 i IQ. Det har jag räknat ut. Och det var svårt. Och jag älskar min kära älskling som jag firar 18 underbara månader med på fredag! Det ska firas med picnic om det är fint väder, och jag hoppas det blir det, för vi har inge back-up plan.
Love you <3

Hemma hos Jonny ligger det en lapp som handla om EU-valet. På framsidan står det, "En halv miljard påverkas av hur du röstar" Nej då, känn igen press. För en gångs skull är jag glad att faktiskt bara vara sjutton och inte behöva tänka på vem jag ska rösta på. Jag har också börat tröttna på Bondinbellas moderatproparganda.

Nu ska jag plugga. Ligger efter ganska så mycket. Och älskling pluggar också, så heja dig älskling :* Du är bäst!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0